2 nov, tisdag :D

Dammsugits, torkats golv, vattnats blommor, skurats i badrummet och Karin fick titta på och hämta kaffe ;D haha. Så det blev gjort idag. Borde plugga, men hittar inte orken. Tror jag tar det imorrn. Blir att hämta lilleman på dagis om en stund, sen till ica en sväng. Men funderar på o vänta på mamma som skulle komma tillbaka så vi kan ta pappersskiten och slänga all jädra reklam.

Har även vare bort till Gabriels pappa, hämtat ligginsatsen eller vad det heter som man har i badbaljan till bebisen. :) smidigt att ha. Fick kaffe och kollade genom massa bilder på Gabriel som jag inte har :D måste ta dit ngt usb-minne och spara dom på det så jag oxå kan ha dom ^^ så himla fin är han, lillkillen! :D massa bilder när han var jätte liten oxå.

Vad ska man äta idag då?


Kommentarer
Martin The Edge

Hej!



Låt mig låna ett par klick i din vardag. Min gode vän Kim kvalar in till en musiktopplista. Gör gärna dagens goda gärning och rösta. Jag kommer lotta ut en signerad skiva till er som hjälpt till.



Hos mig i övrigt hittar du intressant läsning - Veckans blogg m m.



Ha en fortsatt riktigt bra dag!

2010-11-02 @ 13:03:31
URL: http://edgeman.blogg.se/
Cissi

Åh vilken fin blogg du har! :)

2010-11-02 @ 13:41:27
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0