bilder

 

 

Haha, blixten är bländande ;P

 

Den lilla donnan Isabella var här idag oxå med sin assnygga mamma...

 

... Jeanettan! ;)

 

Bjöd på lite bilder idag. Lånat mammas kamera och plus att hon har haft bilder på kameran sen typ.. ja.. 2 år tillbaka, haha! Så la upp endel, men mer på facebook. Tar så mkt längre tid här på bloggen.

 

Isabellas paket hämtade vi ut idag oxå, sen gick vi hem till dom en och öppnade det, Isabella verkade jätte nöjd med sin Hello Kitty sulky! :DD jag oxå *asg* Gabriel lekte och busade oxå där. Sen traskade vi hemmåt, lagade mat, diska och sen lite mys i soffan. Nu sover lilleman, snart dags för mig att göra det med, så tröööööött! Tvätta imorgon. :( usch.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0