Bilder







Lille fine Elias :) så himla go är han. Idag när jag var där en sväng,
så sov han på min mage. Det är bland det mysigaste som finns! Lilla Ebba gjorde oxå det,
då var jag lycklig. Minns knappt när Gabriel gjorde det sist, tiden går så himla fort och
poff så tycker dom att dom är för stora för att sova på mammas mage längre . :P
Drygt.





Läckraste tårtan hade finaste flickan! :)






Isabella fyllde 1 år den 8 nov, då var vi där på lite kalas. :)
Gabriel trivdes så bra bland alla leksaker som hon har, sen var det lite
fler barn där oxå, så det var lite som att han kom från ett dagis till
ett annat :P åt lite tårta och en tugga bulle sen brydde han sig inte om det mer.
Ville bara leka. Deckade fint på kvällen efter kvällsmaten ;P <3





Blir endel bullbak nuförtiden. Jonas gjorde så hiiimla goa vaniljbullar oxå!!



Underbart underbart underbart! :D



Lite lek i Gabriels rum :) det var innan vi flyttade om lite därinne. Tog in
spjälsängen till sovrummet. Nej, Gabriel sover inte i den ^^ han har en
egen större säng nu. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0