.

Idag blev det skola en timma.
Woho.. kändes ju nödvändigt. Men fick iaf veta betyget i Psykiatri och nöjd är man ju :D blev ett starkt VG sa han. Inte för att det spelar ngn större roll om han säger att det blev ett STARKT VG eller inte, det syns inte på betyget ;P men det var skönt att höra det iaf. MVG på Borderline arbetet :) betyget på Social Psykiatrin får jag veta nästa vecka då vi även ska på studiebesök på KRIS inne i stan. Blir roligt. Slipper iaf åka till askersund, haha. Dock in till Örebro istället och även lägga ut pengar på lunch, så dyrare blire. Men roligare ^^

Jonas och jag gick bort till Emmy och lille söte Elias oxå, sen en promenix upp på hberg, kaffe på godsmak och en sväng in på lindex. När vi kom hem kom Miriam med hennes Ebba på besök, trevligt trevligt. :)

Nu har vi vare till affärn en snabbis, köpt in godis till imorrn då det är IDOL :D ja, helgerna blir ju inte mkt mer spännande än så, haha. Men jag klagar inte.

Även fått i oss mat, sitter och degar i soffan till 2/5 men. Ja.. så att så ser det ut!
Tomt utan min lilleman här hemma! Känns konstigt att gå och lägga sig om kvällarna dom veckorna han inte är här då hans säng är tom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0