får inte sova...

Igår träffade jag mina tjejer Ronja och Emelie :) blev mat på Kinamuren, så jävla gött! Sen dra runt på stan en stund kollade lite. Sen på vägen hem insåg jag att jag har ju 100 kr kvar på mitt presentkort på H&M. Ja. Då var vi tvungna att stanna till vid Marieberg :D haha. Så vi drog en runda där med och jag köpte ett par mysbralls! ;D eller typ mysisar, jättesköna iaf. ^^

Sen blev det film här hemma hos mig. Mysigt :)


Jag sov som en röv inatt. SKITDÅLIGT! :( men ändå kom jag upp vid halv 8?! Så sitter här med kaffet och glor/lyssnar på THE VOICE. Damp! Bebis i magen vill inte att jag ska sova så mkt ;P sparkar och sparkar... hela tiden.. starkt! :O gah. Igår kände jag av förvärkar, vafan! UÄ! Jag är i vecka 26!!! Tidigt! Inte helt okej. Men enligt BM kan man känna av förvärkar redan i vecka 16. Så.. ja.. då är det väl så då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0