går in i vecka 30 idag

 

11 (10) veckor kvar. Vad fort det har gått!

 

 

Har varit till BM idag, allt såg så bra ut så, som vanligt :) sen promenix bort till ica, banken, apoteket och hem.

Humöret har varit välldans upp och ner idag, hatart. Halsbränna oxå, en jävla massa halsbränna jämt :(. Skitjobbigt!

Men julgranen drog vi upp och pimpa oxå :D woho.
Orkade inte vänta längre, haha. Så julpyntanted är ju praktiskt taget färdigt hemma hos oss för i år :D

 

Till och med införskaffat mig en ny mobil. Jonas fick ta min HTC. ORKA DEN! :O så har pillat med den nya lite idag. Det var mamma som hade den innan men använde den knappt alls så den är praktiskt taget ny.

 

IDOL ikväll! :D Bever och Maria kommer väl oxå upp och glor på det med oss. :)

 

Puss.



Kommentarer
Runarhedvig

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-04 @ 22:19:48
URL: http://runarhedvig.blogfuture.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0