hihi lite framsteg ändå..

Idag har lilleman suttit på pottan två ggr innan dagis! :) haha, inte för att han gjorde ngt i den och ville ha på blöjan efter en stund. Men det är kul att se att han sätter sig på den nu iaf.

Jag är så sjukt trött! Det är grått och nästan mörkt väder ute så det blir ju mörkt inomhus oxå! Och tänder jag lampan och grejer så känns det som kväll istället :P
USCH! Men när jag försöker stänga ögonen och sova en stund, sov dåligt inatt :/, så vills det icke! Kommer bara på saker jag måste göra hela tiden, sen när jag väl ska görat så kraschar jag ihop igen. (Y) ^^ känns ju bra! Gjorde ju iaf ordning frulle och smoothie, gött! Har även rensat lite bland Gabriels mössor och vantar. Funderar på när man ska ha med vinteroverallen bort till dagis? Inte så himla kallt än och fodrade byxor, jacka och allt sånt har han ju där.

Undrar när Karin vaknar? :D
Måste nog handla lite idag med.. hmmm... Kanske möblera om lite i Gabriels rum oxå. Ha ut skötbordet, för det behöver inte stå därinne. Vi har ju en stor hall, nästan som ett litet "förrum" mellan köket och hans rum, där det kan få stå breve byrån. Så jag funderar på att börja använda vanliga tvättlappar istället för våtservetter när man byter bajsblöja. Men behöver hjälp med att flytta runt sakerna, haha. Och min karl är ju inte hemma då får jag använda mig av tant Karin ;D Vi får se, vi får se..


Ja, det här var ju ett vettigt inlägg. Händer mkt roligt?! ^^ Ja just. Vi kollade på RED igår. Hahaha, se den! Med Bruce Willis, Morgan Freeman och bruden från Weeds (vet inte vad hon heter?) :D den var skitbra! action-komedi. Rekomenderar jag verkligen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0