inte snäll mot mamma!

Våran underbara lilla ängel, titta på honom! Så himla underbar!! Så liten så :)
Fattar inte vart tiden tog vägen? Om 28 dagar fyller han 2 år. På bilderna är han 1 månad. Helt ofattbart, och snart även storebror. Jag är så stolt över våran lilla grabb!

 

V 26. <3

Känner dig därinne kan jag lova! :P du min lille son, du är inte snäll mot mig. Jag har jobbiga förvärkar redan. :S Verkligen inte helt okej.

 

 

Hunnit med en hel del idag. Ujuj. Nu sitter jag iaf här hemma och har ätit mat och godis. Gott! ^^ äter jag alltid godis nuförtiden??? JA.. inte bra! Blir inte lika gottit att bli av med allt det här sen. Har mycket vatten i kroppen oxå, ansiktet har blivit.. hur säger man? Pluffsigt :D men det får det vara.

 

Blir en dusch nu. Jag är så himla trött, känns som att sängen är väldigt lockande oxå. Imorgon kommer lilleman hem oxå. :) Ja, tiden går snabbt. Ena veckan leder till den andra. Men det går snabbt. Vet inte om det är bra eller dåligt alla ggr ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0