julpynta eller inte julpynta än...

Ååååh jag vill julpynta! Undra om jag ska göra det idag. Har inte ro i kroppen till att vänta tills nästa vecka ;P vi får se. Kanske.. Vill få upp lite julstämning iaf, i det här vädret vill man ha det så mysigt som möjligt inomhus.

Gabriel och Jonas leker förfullt i Gabriels  rum. Målar tror jag dom gör oxå. Så jag har nog tid till att pynta litegrann;) ska ner och hämta påsen med resten av pyntet sen när jag ska ner till tvättstugan.

Gabriels mormor kommer idag och så ska vi handla, det står på schemat idag.
Imorgon ska lilleman fotograferas med sin pappa, farfar och gammelfarfar tror jag det var? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0