måndag :)

Kallt, men fint väder ute ändå :D
Lilleman blir så gulligt rosig om kinderna när han är ute, ser ut som en liten tvättbjörn :D
Och jag blir så glad i mammahjärtat att han alltid är så glad när han kommer till dagis och vill springa till dom andra barnen och leka, vinkar glatt hejdå till mig och Jonas och ibland går han fram så jag får pussa hejdå på honom oxå ^^ myyycket bättre än när han har perioder då han gråter och inte vill gå, men det går ändå snabbt över så fort någon dagisfröken tar honom och visar alla andra barn och säger vad dom ska göra.

Har kollat på Inception idag. Den var riktigt bra! Och så har vi bakat bullar, mums. Ska hämta Gabriel på dagis snart sen blire lite kalas hos Nettan och hennes lilla Isabella som fyller 1 år. Trist att paketet inte kommit än jag skickat efter till henne. En liten rosa sulky (dockvagn) med Hello Kitty ;D hoppas den kommer snart så jag kan ge den till henne! Hon håller på att lära sig gå nu och då är sånna saker skit bra och sen är dom ju roliga att ha senare med. :)

Och snart fyller ju vår lilleman 2 år! Oj vad paket han kommer få då, haha. Så det kommer bli roligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0