mörtsjön en natt

Vi var till mamma och pappa från igår och kom hem i förmiddags. Hade det mysigt därborta med god mat och tårta på farsdag :) kollade på film och så. Vi ska få deras säng sen när dom flyttar i januari, wipppiiie! Den är underbar och större än den vi har, eftersom Jonas klagar över att jag sparkar han i ryggen om nätterna och rullar över hela sängen. Ja vad säger man? Jag sover jag vet inte vad jag gör, men gillar tydligen att ha massa plats ;D

Vi har fixat klart det sista i gamla lyan idag med, så det är klart där nu och det slipper jag tänka på nu.

Käkat fläskfilé och grejjs idag med, gött! Och ikväll blire bara lugnt, som alltid. Har ont i ryggen som vanligt :( men men.

Imorgon är det utvecklingssamtal på dagis och så äre ju tisdag igen så då kommer Gabriel hem till oss igen :D:D usch vad jag saknar honom. Så tomt när han inte är här och härjar. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0