smidigt var det ja

Barnvagn kanske inte alla ggr är så himla smidigt och snärt att gå med överallt, att ta sig fram genom snö eller när det är folktrångt på olika ställen, men fan så bra det är med barnvagn om man ska handla och promenera hem. Eller bara lägga väskan, vantar eller vad som helst. Usch ja, smidigt var det ja :D fast Gabriels barnvagn är ju rätt sliten nu, eller det där under vagnen, där man lägger massa saker ni vet :p har ju typ lossnat på ett ställe, så lägger man för mkt eller för tungt där skrapar det i backen, haha. Snacka om att ha utnyttjat det utrymmet under vagnen alltså ^^ vi får se hur vi gör till bebben som kommer i februari. Tror det blir syskonvagn, fast jag vill hitta någon som inte är så himla otymplig. Vill ha en rätt smidigt och inte allt för bred. Gabriel kommer ändå inte sitta så mkt i vagn även om han behöver vagn. Ja, det är som det är. Får se hur vi gör. Vill ju iaf inte göra mig av med den här vagnen vi har nu heller så den blir ju kvar på ett eller annat sätt. Han är ju hos sin pappa varannan vecka oxå och där behöver han oxå en vagn. Ja, mycket med det där?!


Handlat idag, sen blev det matlagning när vi kom hem. Kassler i ugn med ris, jordnötter, banan, annanas och chilisås :D så himla gott är det. Gabriel tyckte det var lite segt att tugga kasslerna, men det gick ^^

Har faktiskt julpyntat idag oxå. Så det blev så till slut. Fast är helt säker på att det ska finnas lite fler julgrejjer nere i förrådet där det är kaos just nu efter mitt bultande efter julsakerna tidigare idag xD skitbra. Får fixa klart det en annan dag, och sen ta upp julgranen oxå. Vill ha en riktig gran såklart, men det fixar vi nästa år. Känns på ngt sätt mkt smidigare med plast.

Godis, chips, Idol ikväll. Hejja JAY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0