snöstorm

Fy vilket väder :( men när vi lämnade av (fick som tur var skjuts till dagis idag annars hade han nog blåst bort på vägen ;P) Gabriel på dagis så var dom ute, och alla barn var lika glad för det ^^ sa till lilleman att pappa kommer och hämtar dig idag, han nickade sen vinkade han och skulle springa iväg till fröknarna och andra barnen, sen vände han och gav mig en puss :D sen var det vink vink igen :P så underbar han är min son.

Jonas bakar vaniljbullar.
Vart kom det ifrån? Jag sa ju det, det går inte att sluta baka om man väl börjat :P bullarna vi gjorde igår vart ju riktigt nam nam!

Har även köpt mig ett rabattkort. Usch. Hatar att behöva åka till skolan i askersund! Sökte ju tamefan i Hallsberg!? Dåligt att man ska behöva åka till en annan ort då! Dyrt är det oxå, inte som att man har någon lyxig ekonomi. Fyllde på det med 300 kr idag, skulle behöva ha fyllt på det med 500 egentligen för att det ska räcka enda tills den 2 december då sista lektionen är. Då har vi ändå bara 2 lektioner i veckan. Men det kostar 37,60 med rabattkort. Sen får man räkna både dit och hem. Helt sjukt dyrt! Sen vill dom att man ska komma på varje lektion. Drygt äre.

Skulle behöva plugga idag :S...


Kommentarer
Åse Påse

Illa att du fått i Askersund. Men hör med busschauffören om vad som är billigast. Jag åkte på rabattkort jättelänge innan en av dem var snälla nog att påpeka att det blev billigare med pendlarkort för mig. Så kolla med dem. Varma kramar i snöstormen

2010-11-09 @ 16:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0