vecka 28

Blev en mysig Idol kväll här hemma med Maria och Bever och massa godis ^^ Jay var bäst som vanligt, älskar honom, ja. Röstade till och med på honom igår, första gången jag röstar :P men igårkväll var jag bara tvungen! Usch vad bra han är.


12 veckor kvar, tiden går snabbt. Men ont i hela kroppen, revbenen känns inte stabila! :S


Lördagmorgon med kaffe och tvättid. Ska fixa ordning lite frulle snart med, tror på rostade mackor idag med :d gött!


Skulle vilja ha min lilleman här hemma, när vädret är såhär tråkigt vill man mysa med honom hela dagarna istället! Nu måste vi sluta handla presenter/julklappar till honom. Gud vad mycket han kommer få. Nästan mer än när han fyllde 1. :O vi som har en så förbannat kass ekonomi nu med! :( USCH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0