1 år tillsammans och ett nytt hem

1 år tillsammans med dig, Jonas Johansson, jag älskar dig!

Du och Gabriel är det bästa jag har. Det har varit det bästa året i mitt liv, slår det mesta!  Med er två pojkar i mitt liv vid min sida kan jag göra allt, eller, man kan känna så ibland även om man kanske inte e Gud alla ggr ;)
Sen ännu en grabb till i livet på gång, bara 4 månader kvar ;P

Men firandet av ettårsdagen tar vi i helgen. Mamma kommer hem från Polen på tosdag och kommer vara barnvakt för det har hon redan påpekat nåra ggr ^^ så får vi se vad man kan hitta på. Idag kommer ju min lilleman hem till sitt nya hem :D eller ja, hans andra hem (syftar på att han har två hem, mig och sin pappas).

Vi har flyttat och är praktiskt taget helt färdiga, jävlaranamma vad vi har varit duktiga! Det har gått FORT att få upp och klart allt, men sov här första natten inatt, och det kändes skitbra. Förutom att någon började råsnarka efter 3 minuter och det tog kanske 1-2 timmar innan jag lyckades somna ifrån det!? Haha. Men att vakna här, äta frukost här, utan tv kanaler för tillfället, HAHA (!!!!!!!!).. liiite små irriterande, men det ordnar vi snart ;P

Sista praktikveckan nu med. Känns tråkigt, trivs bra där och skulle gärna vilja fortsätta, men men, det är som det är! Back to school. Fast inte länge kvar, klar i december.

Sen måste jag bara påpeka, att min älskling är världens bästa man kan ha! Fy vad han har slitit och bärt saker, hängt upp och borrat och haft sig, varit så duktig och allt har gått så bra! BÄST!

(Bever har oxå hjälpt till och varit så snäll med det :D tack!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0