15 okt

Kändes som att jag åkte på ngn slags infektion i kroppen nu i veckan som var, jag var helt slut, och febrig. Hostig och en jädra massa ont i halsen. Men nu har det gått över, så nu idag är jag frisk :D känns bra! Igårmorse vaknade jag med en sån konstig värk vid höften som strålade uppåt, neråt, innåt, jag vart rädd att det skulle vara förvärkar eller liknande, så en lättnad blev det ju när det visade sig vara urinvägsinfektion ^^ så en infektion i kroppen var det ju! Så fick antibiotika, och inge mer med det. Hade vare några ggr värre om det hade vare förvärkar. :O

Var med Emmy till specialtmödrakliniken eller vad det heter, vi var där igår iaf eftersom lilla Emmy ÄNTLIGEN började läcka lite.......... men det blev inte roligare än så! Fick åka hem igen, men dom rörde om så mkt i henne och undersökte så vi hoppades det kunde sätta fart, men tydligen inte? ;P BF+9 dagar för henne idag. Kul kuuuuuul.. usch vad drygt sånt är!
Idag ska jag iaf hem till henne och mumsa lite äppelpaj om hon orkar slänga ihop ngn, haha! :)

Måste säga grattis till, ja, hur många är det nu? 3 små underbara tillskott som 3 familjer fått nu bara sen den 10 okt :D helt otroligt.

Känns som att det är 1000 år kvar innan vår lille ska ut, 4 månader för att vara exakt ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0