baktokig?

Bakat bullar idag! ;D jag är riktigt bakig av mig nuförtiden, haha! Häromdagen blev det äppelpaj som blev en riktig succé, iaf enligt Miriam och Nettan, höhö. Nämen den blev faktiskt skit bra, mkt bättre än alla andra recept jag kört med förr och smulpaj har man ju tröttnat på. Så mammas recept blev en höjdare. :)

Och idag bullar. Får se hur bra dom blir alltså, det var 100 år sen jag bakade bullar och när vi gjorde det i skolan på kallköket, så använde man ju bakmaskin, hemma får man ju knåda degen eftersom vi inte har kvar bakmaskinen vi använde till lussebullarna förra året ;p mmmh, lussebullar ska vi ju göra snart oxå! Göttttttt :D
Känns som att jag kommer att vara helt bakgalen i jul, få för mig från ingenstans var och varannan dag att baka något. Vad är det med mig? xD lussebullar, pepparkakor, julstjärnor och en massa... Mmmmmmmm...



Inne i vecka 25 nu. (men enligt UL är jag i vecka 24, men jag fortsätter på samma som förut, handlar om 5 dagars skillnad egentligen och jag tror inte han kommer den 16 februari utan tidigare som Gabriel gjorde. :D)
Tiden går snabbt nu på nått konstigt vänster? Men skönt det! Orka vara gravid. Inte så att det har vare så otroligt mysigt och trevligt för mig denna gång och ser inte framimot nästa graviditet. Lär inte bli något med det på några år nu alltså. Nä!


Trist väder är det oxå. Känner för en promenix, men inte i det här vädret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0