GRATTIS TILL EMMY OCH JOCKE!

ÄNTLIGEN kika han ut till världen! :)) <3
Grattis till er. Helt underbaaaaart ju.


* * *

Äntligen klar med arbetet. Fasiken vad skönt! Å första dagen i askersund i skolan gick ju rätt bra även om det inte direkt var på hemmaplan ;p men det var inte svårt att hitta direkt, haha. Imorrn äre föreläsning om Social Psykiatri. Man har ju endel försprång i det ämnet redan med tanke på att jag hade praktik inom det, haha.

Föräldramötet gick bra. Dom hade gjort så trevligt och mysigt där vi satt och pratade och det var info om lite saker som är bra att veta. Fick veta lite mer om vad dom sysslade med om dagarna osv. Tyckte det var en bra första föräldramöte upplevelse, hehe.

Jonas har redan gått och lagt sig, första gången på typ 100 år han går och lägger sig innan mig. Men anledningen till att jag är uppe lite längre är att Vin Diesel är på tv, hähä! ;)) nädå inte bara. Var tvungen att skriva ut arbetet, duscha... och kolla på Vin Diesel i A man apart ;) men tror jag ger upp det nu och slänger mig i sängen.

Lilleman har varit jätte duktig att sova i sin egen säng :D andra natten han sover där nu och det funkar skit bra, hans egna lilla krypin ^^ förutom hans lektält då, haha.

HALSBRÄNNA så det nästan gör ONT har man oxå :/ känns ju mindre roligt, såhär på kvällen oxå. Kul att dricka massa kolsyrat vatten som nästan är slut för den delen oxå x( blir ju pissnödig! haha.

Ännu en gång, GRATTIS till Emmy och Jocke :D


Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0