helg

Igår blev det att mumsa i oss äppelpaj hos Emmy som var riktigt god! :) hon e stor nu den bruden! haha, bf+10 idag -asg- stackarn. VI VÄNTAR, EMMY, VI VÄÄNTAR! :D

Sen så blev det att träffa Ida, en sväng till lindex, sen handla äppeldröm och hem till henne på fika. ^^ hon köpte även hårfärg som jag skulle hjälpa henne med, det skulle vara kopparfärgat. Det var ljuslila?! Inte helt okej. Haha. Men men. Så var även Peter, Tanja och Adrian förbi upp och kollade på lägenheten :D "det är som en labyrint!" alla säger det ^^ man vänjer sig, haha.

Tvättade lite oxå, kollade på Idol, där JAY SMITH ägde dom alla som vanligt, och sen deckade jag. Kul fredag.

Ikväll kommer iaf Bever och Maria och glor på film :D trevligt.

Det var det. Inte mkt mer spännande än så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0