jaha jaha..

Sista dagen på praktiken idag, trist, men vad gör man, det är så det är. 4 veckor är ingenting! Bara swichars förbi och det är lixom den här sista veckan man verkligen har kommit in i allt på riktigt och kan allt. Men nä. Då är det slut på det roliga. ;P
Alla har varit helt toppenbra! Allt och alla ska man väl säga. Har haft en bra tid där och hoppas jag kan fortsätta på ett eller annat sätt i framtiden, typ i sommar kanske? :)



Gabriel har kommit in i en dålig period. Då menar jag Dålig! Utvecklings/trotsfas. Riktigt trotsig fas. Konstigt för dom märker absolut ingenting sånt på dagis, där är han en ängel. Suck ^^ så kan det va! Sen äre väl att han inte är van vid den här lägenheten än, men det tar sig. Och trött när han kmr hem från dagis, får han inte som han vill, alltså det är hopplöst vissa ggr! Lilla plutten, inte lätt.


Hallsbergsmarken imorrn, woho? Uäää! Hoppas iaf på bra väder så man kan ta en runda och kolla lite.

Mamma kommer hem imorrn med, hon har vare till Polen i 10 dagar, jädra gris! :P fusk. Men har med sig massa gott hem såååååååå ;)

Och så har vi äntligen fixat boxern och tv-kanalerna! Wääääääääy! Mkt mer att välja på nu ^^ paradise, haha.

Jag är SJUKT trött, så det blir sängen för mig typ nu, trots alla tv-kanaler. Halsbränna har man med och irriterad på att Emmys bebis inte vill titta fram och låta oss träffa honom?! Elak bebis, elak! :D hon hade ju BF igår lixom?! miiihihi.


... Jaha, jaha, nehe.. det var väl allt som är för tillfället :P

GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0