Urinvägsinfektion, igen...

Varför råkar jag alltid ut för sånt här skit?
Urinvägsinfektion, igen :/ ONT ONT OONT, hela högra sidan av ryggen som ilar ner under magen, men det håller sig lixom bara på den högra sidan. Förra veckan då jag hade det sist (!?) var det på den vänstra sidan. Då fick jag pencillin, nu fick jag ngt annat. Och så är det 15 veckor lvar till BF, så läkarn sa idag att dom skulle hålla koll på mig fram tills dess, ska få äta pencillin i 5 dagar fram, sen ska jag få ngt annat att  äta resten av tiden jag är gravid. Så inte bakterierna kommer tillbaka eller var det var hon snacka om. Sån otur den här graviditeten alltså! Råkar ut för allt! Foglossning jätte tidigt, ett jävla illamående, hormoner, humör som har ställt till det så förbannat mycket under en period och så urinvägsinfektion två gånger på två jävla veckor, och ONT som satan gör det oxå, hemskt. Vidrigt, som Miriam säger :P
Så lilleman har fått åka till mormor och morfar och busar av sig där tills min rygg är bättre, har kommit fram till att det är bra om jag ligger still, rör mig lite i taget så jag inte blir för stel för då gör det mer ont, sen ligger still igen osv. Det blir svårt när Gabriel kräver mycket lek och uppmärksamhet. Då tror jag han får det roligare hos mormor och morfar istället för en handikappad mamma som bara har ont ^^

Var iaf hem till Miriam förut, fick låna hennes badkar :D det var nice, hjälpte oxå, kändes bättre i ryggen. Så kom Nettan men lilla Isabella oxå :) mysigt.

Nu har jag slängt ihop en äppelpaj, Jonas ska laga mat, så skulle Miriam och Ebba komma hit och äta äppelpaj sen ;P haha. Om den är ätbar. xD

Ikväll = Idol :D
Jay Smith :D:D wooopppiiidooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0