woooooohooooo happy night!!




Blev väl rätt mysigt hos päronen borta i Mörtsjön :P vi kom dit, slappade, kollade tv, åt mat, kollade lite mer tv, kollade genom lite (mycket kanske det var ;P) små kläder som Gabriel haft. Glömde såklart att ta med dom hem. ^^ Det var rätt mkt jag glömde att ta med därifrån när vi åkte hem i förmiddags, för tidigt för att tänka på så mkt. :D
Vi fick med oss Gabbes säng iaf :D så nu har han en helt egen. Spjälsängen var ju bara att glömma att han skulle sova i redan typ ett år sen :P
Men ett tag till kommer han fortfarande få sova i sovrummet, sen får vi se hur han tycker om att sova i sin säng så kan han få börja sova i sitt eget rum. Börjar bli stor pojke ;) tiden går snabbt.

Har handlat idag. Blev storhandling på mberg. Hittade en svampbob åt Gabriel. Alltså ett gosedjur. Snacka om chocken när vi kom till kassan, 299 kr för den?!!!!!! :S aja, men mamma var ju så snäll så han gick med på det ändå xD vad gör man inte för den lillemannen?

Det är 4 månader kvar tills bebisen kommer. Och jag har typ allt klart?! Haha till skillnad från när jag var gravid med Gabriel. Men det känns bra faktiskt. Hämtade oxå babyboxen på babyproffsen idag, det enda bra i den var ju blöjhinken. Resten var rätt onödigt skit, inte ens en napp som alla andra har fått i den boxen, haha lågt! Men gör ju säkert mkt, har endel nappar till den lille redan.

Har träffat Emmy oxå. Hihi. Inte lätt alla ggr, men det går ;)
Så kom Miriam förbi med lilla Ebba till oss oxå nu ikväll. Mysigt.



HAPPY NIGHT!!! :DDD hoppas! Nu jävlar e jag glad, som många andra oxå skulle jag tro! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0