fredag

Vi får väl se vad den här fredagen bjuder på. Ronja och Emelie ska jag träffa iaf, ut på lite äventyr som vanligt. Blir ju aldrig som det var för några år sen, men vi har roligt ändå ;D fast nu längre äre inte Ronja som är nyktrast av oss och får vara barnvakt åt oss ^^ det är mer tvärtom! haha, så tragiskt. :D

Makke och Shogge var förbi här en sväng med cigg åt mig, hurray ;P


Gjorde hemtentan förut med och skickade iväg den till Ingemar, skönt att ha det gjort! Under praktiken måste jag iaf göra fördjupningsarbetet, men om vad? Inte kommit på än vad jag ska skriva om alls :/ Och så har jag det där jävla Människan socialt och kulturellt kvar. FAN vad träligt det är! :/ men ska vara klart på torsdag senast, gud vad roligt x(


Nu tycker jag att tiden ska gå lite snabbare.


Mohombi - Bumpy Ride
:-***


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0