helg, födelsedag, praktik

Jao, har vare mkt nu ;P
Fyllde ju 22 i lördags, helt onödig födelsedag så jag hade inte förväntat mig något alls, men det blev riktigt trevligt och jag är nöjd med mina presenter, även om jag inte fick nån digitalkamera ;D hähä. Men fick annat bra och så var mamma, pappa, syrran och Jonas päron här och fikade lite. Vi åt även hemmagjord tacopizza, gött! Det gjorde jag bra ;) och på eftermiddagen/kvällen kom Emelie hit med en fin blomma eller vad man ska kalla det, haha, men den står fint på köksbordet nu :) så på kvällen blev det bowling och Finnen gjorde oss sällskap oxå :D det va kul! eta sen man bowla, men kom tvåa ändå ^^ haha! Känns ju bra att jag ägde både Jonas och Emelie, men blev slagen av Finnen som hade druckit bärs sen kl 10 på morgon xD härligt.

Idag började praktiken. Är nöjd, slutade 14 idag och är ledig imorrn och torsdag. Så rätt bra start! Hehe, bra folk och en sprallig och glad handledare, sen äre ju ett plus att Louise också är på samma plats! :D

På onsdag är det ultraljud, spännande :) Hoppas verligen man kan se kön! Vore så himla roligt att veta den här gången, lättare att handla kläder och sånt.
Tror vi även ska skriva kontrakt på nya lägenheten på onsdag, får se hur det blir. Skulle underlätta lite iaf att veta lite mer specifikt när vi ska börja packa och flytta :P har varit lite flummigt med det, men börjar ju dra ihop sig!

Lilleman sussar fint nu, jag väntar på Jonas som är iväg och tömmer sin lägenhet på lite skit som ska skrotas, sen blire Idol! :) blivit torsk på Idol, har aldrig kollat eller ens vetat namn på nån som är med där :P


Puss.


Kommentarer
Emmy

E inge idol idag :D

2010-09-13 @ 20:12:57
Katarinaz

Vi vet könen på syrrans bebisar=)=)=)

2010-09-23 @ 10:22:49
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0