känslomonster!

Men herregud, är jag smått känslomässigt rubbad idag eller? :O hahaha!

Är hemma på lunch nu,  sitter och smaskar i mig panpizza och morötter :P kreativt, verkligen. I alla fall, Biggest Loser går på tv, finns inte mkt annat nu på dagen. Men dom som blev utröstade och fick åka hem, man får se när dom träffar sina familjer igen, och man har gråten i halsen själv när man ser det :P kan känna så jätte ofta när jag ser ngt på tv, i annat fall brukar jag inte direkt bry mig om sånt, men man märker ganska snabbt hur känslig man blir under graviditeten. Därimot märkte jag inte av det när jag gick med Gabriel i magen, men efter förlossningen kunde jag vara extra känslig mot sånt, se hundvalpar i en tv-reklam och jag brast ut i stor gråt xD
Igår när vi kollade Idol kunde man känna hur man ville grina när Alice (Bagge åkte till hennes skola och överaskade henne) stallde sig framför hela skolan och började sjunga. GAH! Lite jobbigt! ^^


Göra prov kl 15. Smått nervös, skulle inte förvåna mig om jag började grina därinne innan provet. :P

Fick VG på hemtentan om Psykoser :) wiho! Eller ja, ett halvt poäng ifrån VG, men han sa att jag kunde se det som VG ändå, då gör jag det!

Nä, äta upp här och dra mig tillbaka till skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0