keep it tight and i will confind in you

Tvätt och lite plock varstans idag. Tycker dagen har gått skitsnabbt, Karin var ju här med på lite fika :) Skulle ha träffat Emmy med, men tvätten drygade ju ut på tiden så förbannat, men vore ju rätt bra om vi hann ses innan den lille bebben ploppar ut :D men det e lugnt, jag kmr vara hos dom varje dag då, vare sig dom vill eller inte. Eller? ;D hahaha, nejdå. Mysigt med bebisar men viktigt att ge nyblivna föräldrar deras tid och utrymme för att alla vill ju skaffa rutiner och sätta sig in i föräldrarollen innan alla vill komma och hälsa på. Vet ju hur det är, riktigt jobbigt när alla ville komma hem till en och hälsa på, till och med familj som ville komma var jobbiga :P haha!

Nu är min dator fixad, i like! Windows 7 istället för Vista denna gång, tack älskling! :) men får som vanligt inte igång MSN när jag försöker installera det, vet inte vad jag gör för fel.


Robyn - Hang with me



Älskar dig, Jonas!


Kommentarer
Emmy

nej ja hitta den inte igår hlr.

men beställde ju i förrgår, då fanns den ju där. menmen :p

ja dressen ser ju jätte mysigt ut :)

2010-09-24 @ 07:46:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0