måndag

Så blev det måndag till slut oxå då. Jahopp, jahopp. Vet inte riktigt vad jag ska tycka eller känna om idag, jag fattar ingenting. Synd, tråkigt, bra, roligt, bäst så? Jo, nått i den stilen.
Mitt huvud orkar inte börja spinna på ngt sånt just nu, hoppas att den inte gör det alls under dagen alltså :p upp kl 6, ner med tvätt, sen upp igen, lägga mig en timma sen bara upp igen och fortsätta. Bever ligger helt utslagen i soffan och sover fortfarande. Jonas tog disken och jag har vare duktig och sorterat bort sommarskor, så det blev lite.. tomt i hallen, hahaa! Eller ja, det får plats med vettigare skor för årstiden ^^
Så det är lite mkt nog för mig just nu, hela hjärnan bara trycker sig innåt, så jävla skumt. Väntar även på morsan som skulle hit idag, behöver kolsyrat vatten, cphalsbränna kan ju gå och dra sig i röven, helt onödigt!

Vet inte men orkar jag göra ngt att äta eller ska jag vänta en stund. Kaffet börjar kallna för mig här oxå, går inte snabbt att dricka det heller. Blev nog lite sent igår..inatt.. :p

Kom ju på en sak. Har ju skola kl 13-15 oxå. Sen kom jag på en sak till. Jag måste tamefan sätta mig och plugga i eftermiddag och typ.. hela kvällen! :O :(


Kommentarer
Linnea

Halsbränna = med att bebisen har mycket hår, sägs det..

Jag hade jättemycket halsbränna med Teddy, men han hade ju pyttelite hår.. Hehe

2010-09-07 @ 19:30:10
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0