så var han hemma igen!

Inte så himla smart att inte sätta sig och läsa inför provet jag tänkte göra på torsdag. Sista tillfället på kursen som avslutades innan sommaren :p ääh, jag orkar alltså inte, har fått nog för en dag med att sitta med det där jävla häftet som är KLART btw :D äntligen. Värsta jag vare med om! Tyckte häftet till Medicinsk grundkurs var jobbig, men herregud. Människan socialt och kulturellt, vadfan ska vi har för nytta av det? Riktig jobbig kurs.

Halsbränna halsbränna. Riktigt jobbigt. Japp! :@


Hämtade min lilleman på dagis idag :D alltid glad när man både hämtar och lämnar honom där. Så kom vi hem, lagade mat, lekte lite, badade, busade lite till, hoppade massa i sängen, lite kvällsgröt, borsta tänder och nu sover han :) <3


Och jag är glad för jag börjar 10,30 :D måste ändå upp men slipper sitta i skolan från 9. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0