söndag söndag uäääää

Vet inte om jag mår bra eller inte. Bättre än imorse ialla fall. Känns bara allmänt segt och jag kan ju ge mig fan på att jag blev dålig för jag försov mig imorse och stressade ihjäl mig, upp snabbt och allt, cyklade som en galning iväg till praktiken, och efter en stund var jag helt svimfärdig när jag kom fram, slutade med att jag kräktes och fick en jädra yrsel och huvudvärk så jag fick snällt åka hem igen efter 2 timmar ^^ kul kul.
Så nu har jag iaf fått i mig mat, kaffe och sovit. Mår bättre. :P


Hela tiden kommer jag på att det är söndag, hatar söndagar och värre när det inte ens känns som söndag men på tv märker man att det är söndag, INTE ETT SKIT PÅ TV.

Kanske träffa Ida idag oxå, var ju eta sen nu, känns som att det är på tiden! :)

Kanske hoppa in och ta mig en dusch, orkar inte, fan helt slö. Uwääh. Tror jag ska ta och steka iordning lite pyttipanna och ägg sen iaf.. om orken orkar ta sig till mig ;D hähä.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0