uncle kracker - follow me

Jävla dag alltså. Blir tokig. Vill bara att den ska ta slut, men innan det vill jag ha en fet flottig pizza och tjocka i mig, kanske popcorn oxå! Och cola! Små crawings just nu. Vad är det med mig? Jag är gravid. Ha! Nä, jag är fett ångestfylld idag, blivit mer nu under eftermiddan och jag gillart INTE! Drömmar man har om nätterna har jag ju märkt kan påverka ens hela förbannade dag. Hur är det möjligt egentligen?

Gabriels pappa var här och hämtade lillemannen när han sovit middag, eller ja, jag har oxå sovit middag, det var riktigt skönt. Sen när dom gått började ja tömma typ alla lådor, rensa lite, men har ingen ORK, jag vill verkligen inte hållas med all flytt IGEN, jag tål inte sånt! Sen ska allt packas upp oxå?!
ÄÄÄÄHHHHH! Kan inte inte ngn bara komma och fixa allt det åt mig..? Vill fly ifrån det där alltså.

Jag hittade en gaaaammal men asbra låt som piggade upp mig lite iaf :D
Uncle Kracker - Follow me
:DD


Jag är hungrig och jag saknar min älskling :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0