bakfull på atarax

Här sitter jag och syndar med chips, Choco godis och cola. :S inte bra! Men just idag var suget efter sånt skräp alldeles för starkt.
Jag är bakfull, trött och helt groggy. ALLT PGA EN JÄVLA ATARAX JÄVEL. Tog ju en igårkväll så jag skulle få sova lite bättre, har ju så ont i ryggen så jag sover dåligt... då hade jag ju hellre sovit dåligt än att behöva sova hela dagen idag. Säkert bra. ^^ blivit ngt jävla klen! Orkade mig upp imorse kl 6. Herregud galet, jag trodde jag skulle ramla ihop, haha. Fixade frulle till Gabriel och allt före dagis. Sen gav vi oss på cykeln och rullade iväg till dagis. Gick så bra så. Men när jag kom hem krascha jag igen. Jonas tog med sig Celwin till sina päron över typ hela dagen. Jag låg och sov. Vaknade halv 5... xD pigg... eller inte alls. Så.. Jonas handlade med en pizza från ica som man kör i ugnen så en sån drog jag i med massa beasås.. Och senare fick jag för mig, "ja, jag vet jag åker till ica och köper ännu mer skräp!!" :P


Så nu sitter jag här. Jonas och Celwin sover. Gabriel är hos sin pappa igen. Jag har ont i magen :P vet inte när jag kmr somna den här kvällen. Helt slut i hela kroppen men känns inte speciellt trött...

Imorrn ska jag till barnmorskan iaf. Jag hoppas jag kmr ihåg rätt tid bara :P jag tror det iaf. Dålig på att skriva upp sånt. Ska göra efterkontroll...

Nä, ta en cigg kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0