bilder från i lördags förmiddag

Lille söta Elias var oxå ute i solen :D blåste mkt dock, men ungarna klagar inte för det.

Blev lite lek i lekparken och fika. Men inte lika långvarigt som dagarna innan det.

 

Idag har vi varit till barnmorskan. Pratade om att sätta in spiral så fick en tid om typ 4 veckor. Herregud vad drygt men hon tyckte det. Så jag slapp göra en gynundersökning idag, kunde vi lika gärna ta då.

Imorgon ska vi till BVC på viktkontroll och vaccination med Celwin. Usch nålar... ska sticka min lille pojke. Jaja, vi får väl se hur han reagerar. Tror det är jag som lider mest av det :P haha.

 

Usch jag har ont i magen :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0