dagen innan valborg festade vi

.. höhö. Men det var roligt :) lagom sådär tills jag fick en jäädrans huvudvärk som förstörde allt, jag försökte så gott jag kunde men det gick inte efter eta, så vid 00 ungefär gav jag upp och gick hem, va ju tur att Jonas inte heller hade ngt imot att gå hem med mig :p men hade jätte trevligt under kvällens lopp med lite små tråkigheter som i vanlig ordning alltid händer när ngn har druckit lite för mkt och blir alldeles för känslomässig, men det gör inget, men det är lite klurigt ibland hur man ska försöka pigga upp en person som är ledsen då, speciellt med min huvudvärk jag fick :O
Hemma hos Pertti blir det ju jämt sköjj! Sökke (stavning?), dricka, skratta :D








Jag är faktiskt knappt bakis idag! Mår riktigt bra idag, iaf om man ska jämföra med Jonas *host* hahaha! Ja, inte lätt. Nu sover han ^^

Jag har hunnit med att dricka typ 2 glas kaffe, ätit, duschat, diskat, gett Celwin mat, bytit på honom både blöja och kläder, vare till Ida och droppat ner hennes mobil eftersom hon inte verkade vara hemma, hämtat min cykel som vi hade med oss igårkväll bort till dom och plockat upp tvätt. Riktigt amitiöst av mig.
Får se vad vi hittar på idag! Jag vill ut och lägga mig i gräsmattan och sola! Men det var lite småkyligt ute även om solen ligger på.

Celwin hade varit jätte snäll mot mormor iaf :D skönt att veta det ändå. Sovit riktigt bra som alltid. Hon var ju här hemma hos oss med honom, så imorse när jag kom upp ur sängen och kände att jag mådde bra trots allt idag (efter nåååra alvedon och ibumetin :P) så var det så himla mysigt att lägga sig bredvid honom i sängen (Jonas och jag sov i Gabriels rum eftersom mamma sov ju med Celwin i vårat sovrum) :D

Big Stan ska jag se idag ;D verkar awesome!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0