fredagen

Fredag idag. Veckan går fort som alltid.. suck. Blåser ut som satan, synd för när solen väl värmer på är det jätte skönt. Och på taket här sitter det en lös plåtbit på skorstenen som slår i när det blåser. Vi som bor högst upp, ja.. det är inte så trevligt på kvällarna och nätterna. Jag får sova med öronproppar. Yeah. Fast det är jag ju van vid men ändå ^^

Vi har vare ute nästan hela förmiddan. Vi gick ut här till lekparken med ungarna och träffade Miriam, Ebba, Nettan, Isabella (Josephine också såklart men hon sov ju bara), Maul och lilla Lovis. Det var roligt för dom små att springa och leka av sig. Va väl mest Gabriel som sprang och härja än flickorna. :D lilla busungen. Har ju märkt att han tycker det är hysteriskt roligt när jag jagar honom så fort han springer iväg en längre bit. Men när vi kom hem åt han lunch och deckade efteråt, han blev trött :P

Ska fixa käk snart sen blire en tur hem till Bever.

Jag ska nog lägga mig ner på golvet och försöka räta ut ryggen litegrann. Har skapligt ont i vanlig ordning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0