Glad Påsk!

Vilken påsk det blev! :)
Vi gick till Jonas päron lagom efter att Gabriel ätit lunch, så när vi kom dit slocknade han i hans föräldrars säng och sov säkert 2,5 timmar. Varit riktigt fint väder HELA dagen, inte ett enda moln! Skönt. Där åt vi grillat, tog oss lite cider och lite öl ute i solen till maten. Sen blev det smörgåstårta. Och vid 6 började vi traska hemmåt igen. På vägen hem ringer Shogge och han är hos Pertti med Pet, Finnen & co :D så vi gick dit en sväng och sa hej oxå. Äntligen kom han tillbaka till Sverige. :DD han hade överaskat Finnen rejält oxå. ^^ jag antog att han hade kommit tillbaka när han började smsa från ett svenskt mobilnr idag, haha. Skönt att ha honom tillbaka iaf.

Nu sover barnen. Jag tror Jonas oxå har somnat? haha. Jag sitter här och kollar runt, är riktigt trött i benen nu. Så blir sängen snart. Är varm överallt, suttit i solen hela dagen, yeah.. kmr nog ha lite ont imorgon. Om det är samma väder imorrn tror jag att vi ska ut och köpa glass :P

Natti och glad påsk på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0