helhelg i landet mörtsjön

... haha ;P
Vi har varit där sen lördag till idag. Måndag. Jag, Jonas, Gabriel och Celwin drog dit. För att göra absolut ingenting! Gabriel busade som alltid runt med mormor och när hon är med finns ju ingen annan för den lille herrn. Så då har hon ju att göra, hahaha! ^^ jag försökte vila min rygg, men efter att ha hjälpt mamma att bära lite grejer till huset tvärs över gatan som dom ska flytta till, så blev ryggen mkt mkt värre. Muskelvärk. FYFAN! Men fick värktabletter så nu är det lite bättre.


Har varit toppenväder oxå, helt lovely! så himla skönt. Celwin har fått sova ute i vagnen mycket och Gabriel har åkt på sina nya bilar och en traktors, Scoopy eller vad den heter, ute hela tiden. Han blir ju helt svett oxå, svårt att veta vad som är för lite eller för mkt kläder i det här vädret. Det har ju blåsit så mycket dom senaste dagarna.

Idag kom vi ialla fall hem och det blev lekparken på en gång. Miriam och Ebba kom förbi oxå. Sen blev det en tur till ica, sen kom vi hem och då blev det kvällsgröt, macka och banan för lilleman. Han har fastnat för banan igen. Åt det jätte mkt förr. Sen blev det lugnt med det, så vare mkt mandariner, men nu är det banan och vindruvor som gäller- Iaf när han är hos oss varannan vecka. :) frukt gillar han i vilket fall!

Denna kväll har jag och Gabriel duschat :D sen var det baddags för Celwin. Nu sover han och jag ska lägga Gabriel alldeles strax. Funderar på att  kolla på Big Brother eller om jag ska sova istället. :P

That's that.


Akon feat Flo Rida - Who dat girl


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0