idag

Ute i solen nästan hela dagen idag! :) massa skönt med sol. Blåser knappt ngt heller. Finally!

Vi träffade Emmy och lille Elias. Emelie kom ut et stund med lille Lukas oxå. Jag höll på att brinna upp... Sen efter en stund när Celwin vaknade till lite halvt och vi kände oss nådigt hungriga trallade vi upp hem och fixade mat till oss, Celwin fick flaska, drog på kaffe, böt om, tog med kaffet och gick ut igen :D Emelie kom ut med en filt. Täcke var det, men ändå ^^ så jäädra skönt att sitta ute och sola det bleka fejset man fått under den satans kalla vintern vi hade. Sen åkte Jonas för att klippa sig, Emelie och jag sitter kvar en stund till. Senare så går hon hem, jag är kvar, Emmy kommer tillbaka ut med sin pojkar. :P men vid 5 tiden gick jag och Celwin hem! Då vare dags att göra det. Har fått lite ..hrmm.. färg. Bränt mig litegranna. Haha :D

Men Celwin fick bada lite iaf och lite mat igen.

Lite kvällsmys nu. Med mig själv. Jonas sover.. kul... Kollar på big brother, snäppet trött men måste vänta en stund till för Celwins mat måste svalna innan jag ställer in den i kylen. Får se när han vaknar och vill ha mat inatt. Igår natt gav ja han flaskan kl 1. Sen sov han till halv 7. Nätterna innan det vaknade han bara kl 4 och sen vid 7-8 igen. Så han är så duktig :D *peppar peppar*

 

Imorgon hämtar jag min förkylda son hos hans pappa. :) får se om det blir att ringa ner till BVC under veckan. Jag hoppas han frisknar till lite till påsk iaf. Ska köpa ett påskägg till han och fylla det med halstabletter och vindruvor. Haha ;D han gillar det så. Nämen. Men ett påskägg måste han ju få.

 

Nä. Nu stänger jag ner här!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0