kvällsmys

Helt kär i Sons of Anarchy. Vill att säsong 4 kmr snart så jag slipper vänta en evighet nu när jag knäckt dom 3 första på nån vecka ;P

Har varit till Willys idag, storhandlat. Typ. Usch vad pengarna bara försvinner :O
Senare cyklade jag och Gabriel till Ida :) var där en stund, fikade, snackade lite, sen cyklade vi hem igen. Blev mat här då, sen en promenad till ica, köpa det vi glömde på willys och till slut hamnade vi hos Nettan :D så vi slog ihjäl ngn timma där, Gabriel fick leka av sig lite med Isabella som egentligen skulle sova men ändå ^^ sen hem, dusch, sova :)

Så nu äre lite kvällsmys. Jag är lugn som en filbunke ikväll. Haha! Jag har stängt av min hjärna, jag orkar inte :P
Tror jag är så lugn att jag mår lite illa... Sällan.

Nä, kolla klart på ett avsnitt här sen sova. Jag orkar inte kolla på BB ikväll. Tar reprisen imorrn.


Tjopp! Natt natt som Gabriel säger :D eller heeydaaaa heydaaaa! haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0