långfredag

Långfredagskvällen repar sig! ;D
Inväntar nu Big Brother. Sen sova? Barnen sover ialla fall. Gabriel somnade riktigt fort ikväll. Har varit full fart hela dagen! När han skulle sova middag slockna han lika fort. Mamma och pappa håller på och flyttar så det blev tommare och tommare därinne :P Jonas har vare snäll och hjälpt mamma och Patrik som även kom dit och hjälpte till att bära. Tur att det bara är till andra sidan gatan ^^

Bever var här idag oxå. Skulle ha träffat Ida idag men blev icke så :/
Jonas åkte direkt till sina päron när vi kom tillbaka från Mörtsjön, gjorde smörgåstårta tills imorn. Vi ska dit då och mumsa massa gott. Grillat blire oxå. Låta Gabriel springa runt efter hundarna :P så kan jag få sola lite oxå, hähä.

Hupp hupp.. nu orkar jag nog inte sitta här längre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0