måndag

Blev en heldag hemma igår. Kom inte ens utanför dörren alls, men vädret var inte så roligt men blev bättre på kvällen. Tänkte ta mig en liten powerwalk ute, men blev inte så. Orkade inte ens hålla mig vaken till kl 21 och titta på Big Brother :P så fick bli reprisen imorse.

Har idag faktiskt redan hunnit med en promenad med Jonas, Emmy och lille plutten Elias (som alltid är jätte pratglad ;P) bort till lidl och netto. Så fick lite handlat men kom på att vi måste till ica lite senare oxå. Och ett till litet ärende uppe på hallsberg... haha. ^^ Kanske.. om vi inte glömmer..

Ringt prästen idag oxå om dop, så det blir i Juni. Inbjudningskort börjar vi skicka ut inom kort :D

Imorgon är det åter tisdag och min lilleman kommer hem till oss <3 massa bus och härj igen :D

Försöka få tag på Roger på handikappsenheten oxå... hmm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0