sist uppe..

Glada ungar jag har!.... Gabriel vet jag inte om han ser sur ut eller bara riktigt djävulsk? ^^

 

Ville hellre sitta på toan idag :))

 

Karin var här idag. 100 år sen sist javisst. Det var mysigt! Sen följde hon med bort och hämtade Gabriel på dagis, sen en liten tur på ica och sen skilldes vi åt åt olika håll. Hoppas det slipper gå så lång tid mellan vi ses igen, alltså det är helt sjukt att tiden försvinner så fort och man inser efter ett antal månader att man inte träffat endel människor. Och vi bor i hallsberg. INTE SÅ STORT... haha.

 

 

sist uppe idag. Känns lite konstigt, brukar ju somna innan 22 iaf! Men idag ska jag titta på big brother tänkte jag. :) alla sover gott nu.. jag oxå om en timma, hehe.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0