sol härliga sol

Fortsätter titta på Scream 4 nu. Började igår men hann inte se så mkt för jag slog över till Big Brother istället :P
Sen sov jag vääääldigt gott inatt :D fick sovmorgon oxå, vaknade efter 9, hihi.

Har varit ute hela dagen. Sol härliga sol. Träffat Miriam, Nettan, Maul och deras småttingar. Emelie träffa vi även en sväng och nu innan vi kom hem satte vi oss i lekparken här utanför med Emmy och sötaste Elias. :)
Har käkat lunch på Milano oxå, det var supergott. Kycklingspett med pommes och grejer :D vi var hemma en sväng under dagen och fixade kaffe sen gick vi ut igen :P älskar sånna här dagar. Bara strosa runt ute hela dagen!

Så när vi kom hem fick Celwin bada och somnade rätt fort efter det :P måste vara riktigt avslappnande med bad! Och så har vi hämtat ut vår nya box till tvn och ett nytt modem, så Jonas har kopplat in det och grejjat och det funkar ju som det ska. Kändes lite stressigt ifall det inte hade funkat eftersom vi sagt upp vårt andra till tvn som går ut på lördag men nu behöver vi inte tänka mer på det.

Imorgon fiestar vi :D ska bli roligt! Inhandlade lit gott på bolaget idag. Pisang bl a, nam nam!! Blanda med mjölk och sån där god sprutgrädde. Smakar mer som en piggelindrink, så gott.


Ja, ja. Det var det, det.. fortsätta kolla på filmen nu och sen kanske försöka ge Celwin flaskan igen innan det är dags för mig att sova.

Tjopp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0