söndag

Idag blev det soffhäng hos Ida :D vi ses inte så ofta längre, men tar ikapp med massa skitsnack när vi väl ses och vi har planer. ;D haha. Men nu gäller det att ha lite längre framförhållning än förr, då vi kunde komma på ngt SKITBRA (tyckte vi iaf ;P) och sen skulle det ske med detsamma! Yeah. Nä, funkar inte längre. Haha :D
Men det var mysigt att träffa henne. Hon hade gjort en supergod jordgubbs/marrängpaj oxå. Kaffe och cigg på det med. Såklart.

Fick precis sms av Gabriels pappa att Gabriel blivit förkyld igen :( själv känner jag av att halsen börjar kännas. IGEN. Inte klokt det där.. Man är mer förkyld och jävlig än frisk. Och min lille pojke, stackars Gabriel. Alltid förkyld :( det är tur att han oftast inte bryr sig så mkt om det om det inte är en sån där skitjobbig hosta som han hade sist. Hostade så han kräktes om han överansträngde sig. Och med överansträngde sig menar jag att gå några meter ute och åka lite rutschkana. Fy :/ det var verkligen inte roligt.

Ikväll blire Big Brother sen sova sova! Börjar blir tröttis nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0