söndag

Verkar inte bli så mkt mer med denna söndagen än såhär. Vädret är rusk, usch. Segt segt! Men Ska käka lite mat snart, så blire väl film och så idag. Käka lite mörk choklad, gött! Blev så himla sugen på det igår så köpte jag två st, det var 2 för 30 kr, haha! Men när vi kom hem ville jag inte ha det längre :p Ronja, Emelie och lille söte Lukas kom ju oxå när jag, Celwin och Jonas kom hem från Carro och Tobbe. Så det blev film och så! Fick ett par jättesöta stickade små converse av Ronja. Haha, så himla gulliga. Hennes mamma som gjort dom, så tack!

Verkar inte bli på mkt bättre humör än såhär heller idag. Fyfan. Har i vanlig ordning cpont i ryggen oxå. :(

Hungrig!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0