6 månader, ett helt halvår


6 månader gammal idag lillpojken. :) Tiden går fort.
Ett helt halvår! ^^

Jag fortsätter jobba, blir inringd rätt ofta så det är bara att gilla läget och jobba på :b men har blivit rätt mkt sista tiden, känns inte som att jag gör mkt annat eller får tid knappt till mina egna barn, så endel dagar är mestadels ångestfyllda och det är lite trist att man inte får ngn feedback fört, men det blir bättre när det gått en längre tid och Celwin hunnit blivit 30 bast kanske. Höpp!

Gabriel har vare superfebrig och helt avdeckad stackarn. Men nu mår han bättre, pigg och glad i vanlig ordning. Nu sover han middag efter lunchen. Ebba var ju här förut och hälsade på honom. :) Imorgon äre pappa vecka igen för Gabriel. Så då blir det tomt här..

Jag börjar känna av en huvudvärk, vet inte om det vankas migrän. Då blir jag lite sne faktiskt, orkar inte med det idag. Gabriel och jag ska ju gå ut sen!?

P.S...
Vad är oddsen egentligen? :D
Gabriel hade samma body på sig när han blev 6 månader som Celwin har på sig idag.. :) höhö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0