8 augusti, jobb jobb


Den här väntade på mig på söndagsmorgonen när jag kom hem från nattpasset.. ;)
Undra vad det kunde ha varit? Haha


Höhö ^^ min älskling vann den åt mig ;) <3 han tyckte visst att jag skulle
lägga på mig endel..?!
Men har gett bort endel.. :b det var tydligen väldigt uppskattat, haha


Jonas köpte nytt skal till min telefon ;b haha skitsöt. Tack <3


Jobbar som en tok nu känns det som. Hinna njuta av ledigheten? Öhm.
Idag, imorgon då det är delad tur, på onsdag oxå delad tur, torsdag hela dagen och lördag natt.
På fredag kör vi till Eskilstuna djurpark och på kvällen tänkte jag filmkväll med mina tjejor. Iaf ena av dom ;)

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0