Även om...

... Something Borrowed är mer lr mindre en riktig tjejrulle, så tycker jag ändå den kan ses av er grabbar oxå. Är endel komedi i den med! Jag tyckte den var helt ok faktiskt :)



Jag bosatte mig i soffan med popcornskålen som min enda vän denna torsdagskväll, eftersom Jonas totaldissa (ok, han hade migrän men ändå?!!! ;b) och deckade redan vid 19 tiden, så trotsa jag tröttheten när jag nattat Gabriel och drog på filmen. :)

Vi har en heldel filmerr att kika genom, bl a nya Pirates filmen och massa fler. Vill se Super 8 oxå. Vi kmr aldrig till skott nuförtiden, blir så trötta och sega om kvällarna.


Försöka sova.. snart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0