boom baaam boooooom #!!!!*"@##!!!

....... ........... ..... ..... ............. .....

Jaja.



**

Heela helgen inbokad nattpass :) skönt, gillar att jobba natt!


Imorgon har även Gabriel tid hos läkaren, men det går nog bra :)


Nu vill inte Celwin sova mer tydligen ^^ blir att dra igång lite musik i lyan och plocka lite, tvätt har vi idag oxå.
Jag som jobbade inatt på regnis har inte sovit ett skit knappt, vid 11 gav jag upp och klev ur sängen.. Mötte dagen skapligt hårt må jag lova. Meeeeeeeeeeeeen men.

My family always comes first, dont ever forget that. Synd att endel råkar göra det ibland bara :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0