byllys edition väntar..

Hemkommen efter 6e arbetsdagen då.. en Billys Edition väntar här på mig, höhö. Jonas var redan på g in och slänga sig i snarklådan när jag kom hem. Suck tråkmåns!

Men jag ska snart dra på tvn en sväng och kika på Amerikas funniest stand up eller vad sjutton det nu heter, bra äre. Har alsoo tagit hem en ny skylt till jobbet. Så kan jag ha en på regnis och andra på kullis. Mkt bra tänkt av mig. Orka släpa fram och tillbaka. Jag tycker inte om när endel tror jag varit praktikant eller någe, sånt är jag trött på sen utbildn. tiden ^^

imorgon 7-16
fre - samma

lör - 7-13
Då äre även uutgånnng på kvällen med mina tjejooorrr :D längesen nuuu! Therese från work ska även med, ska bli så skoj så.


Blev även inbokad jobb helgen jag fyller, mmnajz! :) yeah i dont care.

tjee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0