dessa nätter då

Har skapligt ont i ryggen idag :/
Celwin är ju hopplös vissa nätter, vänder sig om och vaknar till för han har svårt att sova djupt på rygg, och är ju väldigt ovan med det oxå. Så har gått upp och vänt på han 2 ggr inatt.. Och vid kl 03 var han ju pigg?! Suck. Meen vid 04 igen somnade han om, lagom sådär vara vaken en timma mitt i natten. Tur att han inte har sånna nätter ofta ;o

Jag inväntar på att mor min ska vakna så hon kan ta honom så jag kan gå upp och sova igen. Sooova bort heela dagen! Nattpasset väntar på mig. Inte alls pepp på det som det känns just nu.

Höhö, Jonas och hans bröder åker till Liseberg idag. Hoppas dom har lite mer tur med vädret ;b asg*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0